donderdag 2 december 2010

Stage

'De Sint'

Dit was het thema van onze stage.
De stage verliep van maandag 29 november tot woensdag 1 december.
Jammer genoeg is deze stage al voorbij!

We keken er vol goede moed naar toe, nu kijken we naar de vele en mooie herinneringen!
Al vijftien jaar wil ik kleuterjuffrouw worden, na deze stage weet ik zeker dat ik mijn droom wil waarmaken.
Al die kleuters die zoveel liefde kunnen geven, waar je zoveel dankbaarheid van kan krijgen, het is gewoon super om zo terug te kunnen kijken naar mijn stage.
Ik dank vooral de juffrouw in mijn stageklas waar ik zoveel van heb mogen leren en de kans die ik kreeg om in haar klas te mogen stage doen!

Het vele werk aan de voorbereidingen was zeker het werk waard.
Het was zeker en vast ook een tof thema om te kunnen geven in de klas.



Gedicht: Sint maakt mensen blij!

Dank U lieve God!

Voor al die mooie pakjes die wij van de Sint en zijn Pieten mogen ontvangen.
Lenig klimt hij over alle daken.
Voorzichtig omzeilt hij
dakpannen die maar
een pietsje kraken.
Klauteren tot hij weer bij een
nieuwe schoorsteen stopt.
Waar hij dan voorzichtig
onze mooie pakjes dropt.
Blijheid weer voor ieder kind
bedankt hoor piet!
Doe de groetjes aan de Sint.





Mijn Sint-handpop en Piet-handpop.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten