donderdag 2 december 2010

Muzische vorming

Mijn trotsdoos!

Ik koos ervoor om mijn portfolio voor muzische grondhouding niet zomaar in een mapje te steken.
Ik vond dat zoveel werk dan ook wel iets 'extra' verdiende.
Op het internet zag ik een filmpje over een trotsdoos die gebruikt werd in een kleuterklas.
De bedoeling van deze doos is: alles er in stoppen (of er een foto van nemen en die er in steken) waar je zelf trots op bent.
Ik was trots op mijn portfolio, dus besloot ik om mijn portfolio in een trotsdoos te steken.
Mijn trotsdoos is rood geschilderd, zodat dit een warm gevoel uitstraalt.
Het bloempje verwijst naar iemand dat vrolijk en trots is!

Mijn portfolio bevat enkele opdrachten voor muzische grondhouding:
- twee cultuurproeven
- verwerking over 2- daagse naar Merkenveld
- zelfreflectie's
- ...

Een trotsdoos is heel eenvoudig om te maken.
Mijn trotsdoos is bijvoorbeeld gemaakt van een schoendoos, maar je kan dit ook maken van bijvoorbeeld een lege doos van waspoeder of nog zoveel andere dingen.
Het moet gewoon iets zijn waar je zelf trots op kan zijn!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten