donderdag 2 december 2010

Muziek

Mijn muziekkoffer!

Deze koffer is één van de opdrachten voor beeld.
Deze koffer bevat heel wat muziekinstrumenten die ik zelf heb gemaakt!

Mijn koffer bevat:
- trommels
- schuddoosjes
- een schellenstok
- een houtblok
- ritmestokjes
- een fietsbel
- een raspinstrument
- schuurblokjes
- hamertjes
- bellenkransen

Er zitten veel verschillende instrumenten in mijn koffer en zowel grote als kleine muziekinstrumenten.
Diversiteit aan materiaal is voor mij heel belangrijk in een kleuterklas.
Ik heb er voor gekozen om al mijn muziekinstrumenten in een koffer te steken omdat dit heel handig is!
Dit is niet alleen handig voor mij, maar ook voor de kleuters.
Ik heb een koffer gekozen met wieltjes, zo kunnen de kleuters de koffer ook gemakkelijk verplaatsen in de klas!
Deze koffer is ook voorzien van een deksel, zo kun je plaats winnen in je klas doordat je er nog iets kan opplaatsen.
De koffer is van hard plastic gemaakt, dus die kan ook wel tegen een stootje.




Op deze foto kun je mijn hamertjes, ritmestokjes en trommels zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten